فوتبال مدرن

فوتبال مدرن

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ برای اخبار رسانی به شما عزیزان فوتبال دوست است و همچنین در میان این اخبار عکس ها وکلیپ هایی را برای سر گرمی شما آماده کرده ام.اسم من رضا وطرفدار تیم رئال مادرید هستم.

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 5843
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



ژاوي: اين پيروزي هديه به تيتو ويلانوا

ژاوی هرناندز ستاره خط میانی باشگاه بارسلونا در صحبتهایی به برد ارزشمند 2-3 بارسا مقابل میلان در سن سیرو اشاره کرد. با این برد، صدرنشینی تیم کاتالان در گروه اچ این رقابتها تثبیت شد.

 گل ارزشمند ژاوی در دقیقه 63 بازی بود که سه امتیاز این بازی را به حساب بارسا واریز کرد. در پایان این دیدار ژاوی هرناندز به خبرنگاران گفت که تیمش در جریان این بازی در اوج نبوده ولی به اهمیت این پیروزی اشاره کرد. 

 ژاوی در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« ما در نیمه اول اندکی سختی کشیدیم ؛ بازیکنان حریف به خوبی حمله می کردند و ما را تحت فشار می گذاشتند. این بازی جذاب و مملو از فرصتهای گلزنی بود و این پیروزی به ما پرستیژ زیادی می دهد. به علاوه باعث صدرنشینی اما می شود.»

ژاویی 31 ساله این برد را به تیتو ویلانوا ، دستیار گواردیولا که اخیرا غده پاراتیرئوئیدش را به تیغ جراحی سپرده هدیه کرد و گفت:« این برد را به تیتو ویلا نووا و خانواده اش هدیه می کنم. همه ما دلتنگ او هستیم.»

 بارسلونا شنبه شب در دیداری خارج از خانه مقابل ختافه به میدان خواهد رفت.
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: